Albin123skate Ny medlem 2009-06-29 Skateboard #1 Är det nån som kan ta typ kort eller nått hur det är lättast att stå om man ska göra 360flip har landat det förr men lyckas inte längre
Är det nån som kan ta typ kort eller nått hur det är lättast att stå om man ska göra 360flip har landat det förr men lyckas inte längre
Coldis Medlem 2009-06-30 Skateboard #4 Framfoten mitten på boarden, lite med tårna pointat mot nosen.. Sen bakfoten med lite tåhäng över frammåt på tailen, sen scooopaaaa
Framfoten mitten på boarden, lite med tårna pointat mot nosen.. Sen bakfoten med lite tåhäng över frammåt på tailen, sen scooopaaaa
baelter Medlem 2009-06-30 Skateboard #5 vääälldigt personligt. jag brukar ha framfoten rätt vinklad, som på pop shuvit typ
EmilAlamaa Medlem 2009-06-30 Skateboard #6 Stefan janoskis tip är ju bäst!.. jag sätter dem nästan, men landar bara med bakfoten :S, nån som har nått tips? Senast ändrad: 2009-06-30
Stefan janoskis tip är ju bäst!.. jag sätter dem nästan, men landar bara med bakfoten :S, nån som har nått tips?