ski amade

v-larsson

Aktiv medlem
ski amade
ska till ski amade över påsk och undrar nu vilka orter som ingår i detta och vad det egentligen innebär. ge mej gärna all information ni har

berätta gärna om de olika orterna med.
 
Senast ändrad:
ski amade
Bad Gastein....Bra som fan (men åk på baksidan INTE framsidan), jävligt bra off-pist om man kan berget! Kan åka till bad hofgatein...

Bad hofgastein...Bra har en extemt lång pist på baksidan!

Agertal.... ligger imellan bad G. och Bad H. Pröva "telegrafen" som går ner till agertal ifrån bad G.. grym backe ännu grymmare i manchster!

Dorfgastein... ligger ca 20-30 min bort ifrån bad gastein. okej stota ytor och STORT system!

Sportgasein... Bästa pisterna, coolast utsikt, lätt tillgänlig off-pist, OM vädret tillåter!
ca 15 min med buss från bad gastien!

Jag tror att ski amade är större en så! men det är i Gastein-dalen man ska va!

Chao
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp