Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
ski around eller ski across
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Klimpen" data-source="post: 49400" data-attributes="member: 9885"><p>Jag var i Kanada en månad förra vintern tillsammans med en kompis. Vi åkte inte med Langley men ungefär till samma orter. Vi träffade på dom flera ggr. Jag tycker personligen att deras schema verkar rätt så stressat, mycket hattande mellan orter på kort tid. Man hinner inte riktigt komma in på stället riktigt innan man ska dra därifrån. Dessutom så om det är bra med snö på ett ställe så är man kanske tvungen att åka därifrån dagenn efter. eller så måste man stanna två dagar på ett ställe där det är skitkasst och inte har snöat på en månad. Så man blir ganska låst. Jag tror ist. man ska göra så att man tar o åker över en hel månad och åker runt o bestämmer själv vart man vill åka. Det är lätt att få reda på vad som är bra när man träffar andra på vandrarhem. Dessutom så är det nästan lika billigt att åka en månad själv som att åka tio dar med Langleys terroristturisttempo.</p><p>Fast det är ju förståss bara som jag själv tror...</p><p></p><p>Ska över igen i vinter fast hela vintern den här gången hehe...</p><p>ha det fett!</p><p>/Kim</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Klimpen, post: 49400, member: 9885"] Jag var i Kanada en månad förra vintern tillsammans med en kompis. Vi åkte inte med Langley men ungefär till samma orter. Vi träffade på dom flera ggr. Jag tycker personligen att deras schema verkar rätt så stressat, mycket hattande mellan orter på kort tid. Man hinner inte riktigt komma in på stället riktigt innan man ska dra därifrån. Dessutom så om det är bra med snö på ett ställe så är man kanske tvungen att åka därifrån dagenn efter. eller så måste man stanna två dagar på ett ställe där det är skitkasst och inte har snöat på en månad. Så man blir ganska låst. Jag tror ist. man ska göra så att man tar o åker över en hel månad och åker runt o bestämmer själv vart man vill åka. Det är lätt att få reda på vad som är bra när man träffar andra på vandrarhem. Dessutom så är det nästan lika billigt att åka en månad själv som att åka tio dar med Langleys terroristturisttempo. Fast det är ju förståss bara som jag själv tror... Ska över igen i vinter fast hela vintern den här gången hehe... ha det fett! /Kim [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
ski around eller ski across
Tillbaka
Topp