Ski Around the rockies 23/1-09, Någon?

NickH

Medlem
Tänkte bara kolla om det var någon annan i på detta forum som kallas Freeride som har bokat in sig för att åka med Langley till Kanada? Jag åker lagg men åker tillsammans med en polare som står på bräda. Alltid trevligt att se vad det är för löst folk man skall färdas tillsammans med.

Senast ändrad:
inte med langley. men vi är ett gäng (6 svenskar) som äker till cariboo lodge med cmh precis den veckan. vi börjar i whistler 3 dagar för uppmjukning och sen bär det av upp till bergen!

Tjena Grabbar, vi 2 killar från Uppsala som ska med på samma resa. Ska bli otroligt häftigt, snön värkar ju dumpa ner där. Vi åker bräda båda två.
Peter

Trevligt trevligt. Sitter på jobb och låtsas så det går fort att svara. Ska till Norra Dalarna i morgon och värma upp inför kanada trippen och det ser onekligen riktigt bra ut för tillfället. Fick flygtider från Langley häromdagen och de sög ganska ordentligt, i alla fall om man flyger från Gbg. Kommer att bli att dricka öl på flygplatsen i ett par timmar. Dessutom är det ju via London så pjäxorna får vara med som handbagage eftersom allt har en tendens att försvinna där.

Har hört flera som har talat sig varma om Castle mountain och det skall visst gå att göra avstickare dit från Fernie, vi får se om någon är sugen på det.

[nicklas]

Halloj.

Är jag som kommer vara med er på turen å Langleys räkning.

Castle mountain är grymt. Och lite folk är det där. Kan se hur läget ligger.

Har ni frågor så är det bara att maila. pberggrund@hotmail.com

Ha det.

Tjena Berggrund

Såg bilder på dig från Castle på langleybloggen och det såg ju ganska trevligt ut!

Här hemma i svedala tror jag att alla är sjukt sugna på att komma iväg och den stora frågan är väl om det ska komma lite snö snart. Vi får hålla tummarna att det gör det för jag och jag tror alla med mig är sugna på lite puder.

En liten fråga: Har du någon aning om ungefär vilken tid vi kan tänkas vara framme i Fernie på kvällen? Jag känner folk som ska ge sig av troligtvis ungefär samtidigt som vi dyker upp nämligen.

Säg till om det skulle vara något speciellt som önskas från Sverige, annars ses vi på fredag.

Ha det gött
[nicklas]

Vi kommer rätt sent. Mellan tio och elva sån cirka. Är 3,5-4 timmars bilresa plus att vi måste få nån mat i magen också.

Här hoppas vi också på snö. Men chanserna är ju stora att de kommer någon gång under turen. Vi håller tummarna.

Vi kommer rätt sent. Mellan tio och elva sån cirka. Är 3,5-4 timmars bilresa plus att vi måste få nån mat i magen också.

Här hoppas vi också på snö. Men chanserna är ju stora att de kommer någon gång under turen. Vi håller tummarna.

Tillbaka
Topp