Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Skiarena Klausberg, 2 platser. 5 Mars 2021
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Flingsalt" data-source="post: 1202439" data-attributes="member: 172640"><p>Hej. Vi åker till Klausberg/Speikboden, syd-tyrolen, Italien. Finns som rubriken säger 2 platser lediga i bilen. Totalt 4 st. Vi som åker är jag och min sambo. 57 resp. 50 år gamla + ni. Jag kommer att ha skidutrustning ( ett par skidor) med i takboxen. Men, tyvärr, takboxen är inte så rymlig. Kan få med ett par skidor extra i takboxen ( korta skidor), mina är 186 cm. Bilen är en VW Passat Alltrack 2016. Mycket bekväm bil att åka i. Gott om ben- utrymme. Delad kostnad på fyra personer ca 1500 kr/person med färja, bränsle och vägavg. Vi bor i Stenungsund. Hör av er vid intresse. Mvh Magnus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Flingsalt, post: 1202439, member: 172640"] Hej. Vi åker till Klausberg/Speikboden, syd-tyrolen, Italien. Finns som rubriken säger 2 platser lediga i bilen. Totalt 4 st. Vi som åker är jag och min sambo. 57 resp. 50 år gamla + ni. Jag kommer att ha skidutrustning ( ett par skidor) med i takboxen. Men, tyvärr, takboxen är inte så rymlig. Kan få med ett par skidor extra i takboxen ( korta skidor), mina är 186 cm. Bilen är en VW Passat Alltrack 2016. Mycket bekväm bil att åka i. Gott om ben- utrymme. Delad kostnad på fyra personer ca 1500 kr/person med färja, bränsle och vägavg. Vi bor i Stenungsund. Hör av er vid intresse. Mvh Magnus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Skiarena Klausberg, 2 platser. 5 Mars 2021
Tillbaka
Topp