Skibum?

Skibum?
JAg går sista året på gymnasiet. Sedan länge har jag bestämt mig för att göra en säsong nästa år. Nu ska man bara ha resepolare, så detta kom ju lägligt. Jag har en kompis som vill med i cirka 3 månader. Jag hade nog tänkt mig lite längre. Skicka mejl om du vill.

Skibum?
Har tänkt att dra iväg även jag. Har inte bestämt var eller när men ganska tidigt och så vill jag hålla ut länge och siktar knappast på Österrike trots att jag snakcar tyska. Hade en kompis som skulle med men han verkar banga så det vore grymt att hitta nån annan.

Men innan alperna lockar iväg mig vill jag gärna hinna åka lite i år på hemmaplan. Så om ni ska iväg vore det kul att träffas.

coig - skibum-gonnabe

Skibum?
Stirra er inte blinda på att hitta en respolare det funkar MINST lika bra utan, eftersom det finns massor av folk därnere. Det är ju inte folktomt direkt.

Skibum?
Jo man kan ju åka själv´och jag åker även om man inte hittar någon kompis! Men faktum är att för en fattig skibum så minskar kostnaderna med multum om man delar studio med några stycken.

Skibum?
Även jag umgås med liknande planer, men mina polare vägrar så jag slår gärna följe. Vore väl inte så dumt om vi alla som svarat här slog oss ihop och drog ner till någon stackars alport. Satan va mycket billigare vi kunde bo.

Skibum?
Jo inte tackar jag nej till lite snörikare breddgrader. Tyvärr kräver det lite stålar och än har man ju inte vunnit miljonen hos Loket. Men så fort det ekonomiska löser så åker jag på studs.....suget finns ju så att säga.

Skibum?
Du får väl jobba som en jude. 50 papp behövs för en säsong om man inte jobbar där nere. Jobbar man hela sommaren och hösten så får man ihop så det räcker. Slit som en jude så får du klämma lagg i 150 dar sen.

Tillbaka
Topp