Skibumkompisar till Whistler, Kanada

Denta

Ny medlem
Undrar om någon kommer att åka till, eller befinna sig i Whistler under februari (2013) som man kan åka med ute på de stora bergen. Åker själv detta året och vill gärna åka med några erfarna åkare. Var i bla Revelstoke förra året och säsongat i Franska Alperna otaliga gånger. Är en erfaren och duktig åkare som gärna åker där ingen (få) annan åker. Jag har boende i Whistler under hela februari. Vill ni säsonga hela vintern så har jag kontakter för boende.
Hör gärna av er om ni är intresserade att åka på äventyr med mig.. eller jag med er :-)
dennis.nebo@gmail.com

Tjena, låter skitkul! kommer själv att åka till whistler själv om ca 1 månad, ser fram emot denna säsong!
en snabb fråga vet du någon man kan vända sig till ang jobb i whistler? eller om du har någon som du vet söker pesonal. vet att jag är sent ute men ibland kan man ha tur;)

mvh markus

Jag och flickvannen drar till whistler i slutet av december och tankte stanna till mitten av Februari. Ar ocksa erfaren akare och aker garna med likasinnade, sa hor av dig nar du kommer ner sa har jag sakert hittat nagra skona repor tills dess.

Hor ocksa garna av dig om du har kontakter for boende, da det boende som vi trodde att vi hade just ser ut att ha faljerat.

Mvh
Rasmus

Kommer upp ett par dagar till whistler nu den 12e, jag och en kompis ska bila runt lite i bc där snön verkar va som bäst. Tänkte höra om någon har tips på billigt kortvarigt boende? Också om någon är sugen på tur i Duffey? Har inte självt åkt där men vet att det är bra, vore skönt att åka med någon som varit där tidigare första gången.

Jag har hittat några schyssta boenden o hade tänkt att åka ner i början/mitten av februari. Då ja åker ensam letar jag också efter några att dela boende och/eller plöja puder med!

Vi har 2 sängar över i en LGH från 29/1 - 2/2. (4 nätter) I Whistler Village.

Hör av er om någon är intresserad till bra pris :)

Joel

Tillbaka
Topp