Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skibumma Nordamerika eller Alperna som första
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ohlslof" data-source="post: 951289" data-attributes="member: 100411"><p>Hej, jag går ut gymnasiet nu till våren, siktar på att dra till norge och knega och sedan dra en säsong och åka röven av mig. Vi är ett gäng polare och funderar på vart vi ska ta vägen. Kanade eller Alperna tvistar vi mellan. Skulle därför vilja veta lite mer om hur mycket pengar man behöver beroende på de olika destinationerna, hur det går till med visum och liknande, osv... Vad som är mest värt helt enkelt. (och lättats att "pull of" som första säsong..</p><p>Vi skulle vilja dra till ett ställe med local feel och inte för mycket svenskar..</p><p></p><p>Så vilket berg tycker ni man ska satsa på? </p><p>Kicking horse, revelstoke, mayrhofen, egnelberg? tipsa loss!:D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ohlslof, post: 951289, member: 100411"] Hej, jag går ut gymnasiet nu till våren, siktar på att dra till norge och knega och sedan dra en säsong och åka röven av mig. Vi är ett gäng polare och funderar på vart vi ska ta vägen. Kanade eller Alperna tvistar vi mellan. Skulle därför vilja veta lite mer om hur mycket pengar man behöver beroende på de olika destinationerna, hur det går till med visum och liknande, osv... Vad som är mest värt helt enkelt. (och lättats att "pull of" som första säsong.. Vi skulle vilja dra till ett ställe med local feel och inte för mycket svenskar.. Så vilket berg tycker ni man ska satsa på? Kicking horse, revelstoke, mayrhofen, egnelberg? tipsa loss!:D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skibumma Nordamerika eller Alperna som första
Tillbaka
Topp