Skibumma Val Thorens

joandi

Ny medlem
Skibumma Val Thorens
Hej.

Vi är 2 tjejer som ska dra ner säsong 09/10, ner till Val Thorens och skibumma.
Vi har en lägenhet för 4 personer. Undrar om det är 2 stycken som är sugna på att bo med oss nästa säsong?

/Alexandra

Skibumma Val Thorens
Intressaaaant! Ska söka jobb hos lionalpin och förhoppningsvis hamna i Val thorens. Skiter det sig åker jag dit ändå!
Vad åker ni? Skidor/bräda? Freeride/jibb?

Skibumma Val Thorens
Jag började med skídor som liten och gick över till bräda, ska ta upp skidåkandet igen nere i Val thorens.
Min kompis åker skidor. :)

Skibumma Val Thorens
Ok, gött. Jag började med skidor i år igen efter enbart bräda i 5-6 år. Kul att variera sig lite =D
Ska ni söka jobb där nere eller bara åka?

Skibumma Val Thorens
Vi ska söka jobb där nere, tror att man blir lite rastlös om man inte har någonting att se fram emot (skidåkningen).
Men det är bara att höra av dig när du vet lite mera!
Emaila mig gärna på:
alexandra_joandi@hotmail.com

Skibumma Val Thorens
Jag är väldigt sugen på att dra ner o skibumma nästa år. Hör gärna av dig på msn eller mail Fredrik_Hedensjo@Hotmail.com

Skibumma Val Thorens
Heeej! Är en tjej på 20 år som gärna vill göra en säsong till:) Säsongade i Stanton förra vintern:) Har doch varit i val thorens tidigare, riktigt bra:)

Vart sak ni bo? vad kostar det? ledigt? har ni jobb??

/Josefine

Skibumma Val Thorens
Heeej! Är en tjej på 20 år som gärna vill göra en säsong till:) Säsongade i Stanton förra vintern:) Har doch varit i val thorens tidigare, riktigt bra:)

Vart sak ni bo? vad kostar det? ledigt? har ni jobb??

/Josefine

Skibumma Val Thorens
Hej josefin.
Just nu så har vi lite krångel med våran lägenget, jag kontaktar dig så fort vi har fått svar från lägenhetsansvarig! Annars finns det plats över!
/alexandra

Senast ändrad:
Skibumma Val Thorens
är i val thorens nu och har varit här sedan slutet av november! bra val av skidort! ska hit igen nästa år! lycka till med allt!

Skibumma Val Thorens
Hej Alexandra!

Hur går det med eran lägenhet?
Jag är grymt intresserad! Jag är en 21 årig tjej som har tänkt att köra en andra säsong, min första va i Åre 07/08.Men nu lockar alperna. Jag kommer åka själv som det ser ut nu och ja behöver hjälp med boende!
Jag är van att bo med många olika personligheter, bodde både i ÅRE i ett hus med 9 andra, och seda i Norge med 11 andra, Haha så jag e van. Men det är kul!
När har ni tänkt att dra er neråt? Hur har ni tänkt er med jobb? och hur mycket cash kommer ni ha i fickan när ni anländer? behöver lite info för att vara så bra förbered som möjligt!¨

Ha det underbart!
Cheeers Nathalie

Tillbaka
Topp