Skibummare! Saalbach eller något i Österrike?

skottat_ollon

Ny medlem
TJO!

två goa skåne grabbar me jög i blodet!!

Ska ner o säsonga...inte hittat boende än men har på g i Saalbach..inte helt säkert än..

någon som har stor lägenhet, eller e sugna på att dela?

Kan säsong (en o annan i våra dar)!

hör av er sköna charter människor!!

ps. gláa för punani

Tjenare!
Ska forhoppningsvis ner och sasonga i vinter. Har inte bestamt mig var men det blir definitivt i Osterrike. Har ingen att aka med sa ar alltid oppen for forslag. Har ni riktat in er pa Saalbach? Har ni tankt att jobba dar nere eller ska ni mest glida runt och slosa pengar? Nar har ni tankt att aka ner? Sjalv har jag tankt mig runt jul.

Cheers

hallå ja!
jag och en polare tänkte ner o säsonga i början av dec. har ni hittat ett boende är vi me på det. hör av dig till nilsgustavsjoberg@gmail.com ifall ni är intresserade, vi va inne (är inne) på Zell am see, men vi hade problem med boendet... hör av dig!
Skepp o'hojj!

jeg planlegger å bomse i vinter. tenker å reise i slutten av desember/begynnelsen av januar.. er bred åpen for forslag ettersom jeg ikke har bestemt eksakt destinasjon ennå...
holla!

saalbach e väl värt det, ja åker ner o jobbar i mitten på dec. sjukt bra ort, o nära till zell, eller kaprun om man vill göra lite annat
väl värt de, åk dit... ps. sök boende på deras turistförenings hemsida, där kan man lyckas!!ds.

tja vi tänkte först hitta lägenhet sen kanske jobb om vi bler kort me cash! hehe men vi får se hur det blir när vi kommer så långt!;)

adda på msn om du vill: max_soren@hotmail.com

have it

Tillbaka
Topp