Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibummare! Saalbach eller något i Österrike?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Korpen7" data-source="post: 371554" data-attributes="member: 76181"><p>Tjenare!</p><p>Ska forhoppningsvis ner och sasonga i vinter. Har inte bestamt mig var men det blir definitivt i Osterrike. Har ingen att aka med sa ar alltid oppen for forslag. Har ni riktat in er pa Saalbach? Har ni tankt att jobba dar nere eller ska ni mest glida runt och slosa pengar? Nar har ni tankt att aka ner? Sjalv har jag tankt mig runt jul.</p><p></p><p>Cheers</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Korpen7, post: 371554, member: 76181"] Tjenare! Ska forhoppningsvis ner och sasonga i vinter. Har inte bestamt mig var men det blir definitivt i Osterrike. Har ingen att aka med sa ar alltid oppen for forslag. Har ni riktat in er pa Saalbach? Har ni tankt att jobba dar nere eller ska ni mest glida runt och slosa pengar? Nar har ni tankt att aka ner? Sjalv har jag tankt mig runt jul. Cheers [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibummare! Saalbach eller något i Österrike?
Tillbaka
Topp