Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skicka skidor inom Sverige
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="f98majo" data-source="post: 99080" data-attributes="member: 16535"><p>Funderar på att använda köp/sälj-funktionen och köpa mig ett par skidor. Eftersom de skidor jag vill köpa _inte_ finns i Göteborg där jag bor, så skulle jag kolla upp vad det kostade att använda posten för att få hit skidorna. Dock så fungerar inte postens paketguide på deras hemsida eftersom paketet blir för stort och "ej går att skicka som paket". Någon som vet vad det kostar att skicka ett par skidor med posten inom Sverige? </p><p></p><p>Även andra lösningar en posten uppskattas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="f98majo, post: 99080, member: 16535"] Funderar på att använda köp/sälj-funktionen och köpa mig ett par skidor. Eftersom de skidor jag vill köpa _inte_ finns i Göteborg där jag bor, så skulle jag kolla upp vad det kostade att använda posten för att få hit skidorna. Dock så fungerar inte postens paketguide på deras hemsida eftersom paketet blir för stort och "ej går att skicka som paket". Någon som vet vad det kostar att skicka ett par skidor med posten inom Sverige? Även andra lösningar en posten uppskattas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skicka skidor inom Sverige
Tillbaka
Topp