skicka skidor till österrike
Beställde i söndags ett par salomon gun 188 med griffon från sport conrad, förväntade mig att det skulle skickas på måndagen vilket dem inte gjorde, idag sitter jag fortfarande och väntar på att dem ska skicka paketet. Jag har en biljett beställd till den 17e som tar mig till innsbruck vilket gör att skidorna måste vara framme på torsdag senast.
Jag mejlade sport conrad och frågade när dem skulle skickas och svaret blev "vi vet inte men någon gång denna vecka". Så det blir alltså ett litet problem om dem inte kommer fram i tid. och ja det var lite klantigt att beställa så tätt inpå men man måste ju våga chansa ibland
Någon som har skickat skidor mellan österrike och sverige förrut, bästa sätt, billigast?
Jag mejlade sport conrad och frågade när dem skulle skickas och svaret blev "vi vet inte men någon gång denna vecka". Så det blir alltså ett litet problem om dem inte kommer fram i tid. och ja det var lite klantigt att beställa så tätt inpå men man måste ju våga chansa ibland
Någon som har skickat skidor mellan österrike och sverige förrut, bästa sätt, billigast?