F freeriderboy_90 Ny medlem 2004-03-01 skid hjälm! #1 Hej jag undrar vad jag ska köpa gför hjälm som e grym men inte alltför dyr.. Vill gärna att ni get tips på hemsidor
Hej jag undrar vad jag ska köpa gför hjälm som e grym men inte alltför dyr.. Vill gärna att ni get tips på hemsidor
Joye Aktiv medlem 2004-03-01 skid hjälm! #2 Varför inte lägga ordentligt med pengar på det viktigaste i hela utrustningen?
C CarlH Ny medlem 2004-03-01 skid hjälm! #3 jag gillar arnetts hot head eller vad den heter kostar 1000kr
Gunther Ny medlem 2004-03-01 skid hjälm! #4 Men fatta att han inte kan lägga mycket pengar på en hjälm om han skriver att han vill ha tips på hjälmar som inte är "allt för dyra". Så varför skriva att han ska köpa nåt dyrt? En billig och snygg hjälm finns antagligen på närmsta sportaffär. WARP-delta kostar 599kr på stadium.Den är snygg och(hyffsat) billig.
Men fatta att han inte kan lägga mycket pengar på en hjälm om han skriver att han vill ha tips på hjälmar som inte är "allt för dyra". Så varför skriva att han ska köpa nåt dyrt? En billig och snygg hjälm finns antagligen på närmsta sportaffär. WARP-delta kostar 599kr på stadium.Den är snygg och(hyffsat) billig.
F F_Lofberg Medlem 2004-03-03 skid hjälm! #6 Red Sky Cap är en skön och snygg hjälm.. kostar cirkus 900 spänn. lycka till med ditt hjälmköp
D Djoon Ny medlem 2004-03-03 skid hjälm! #7 Red HI-FI tycker jag är bekväm och framför allt snygg. Kanske mer snowboard- än skidhjälm om det nu spelar roll. Kostar nära 1000:- tror jag. http://www.burton.com/RED/gear/products.asp?productID=710
Red HI-FI tycker jag är bekväm och framför allt snygg. Kanske mer snowboard- än skidhjälm om det nu spelar roll. Kostar nära 1000:- tror jag. http://www.burton.com/RED/gear/products.asp?productID=710
F freeriderboy_90 Ny medlem 2004-03-03 skid hjälm! #9 Tack för tipset Djoon. Red hjälmarna är snygga, men vart kan jag köpa en??
D Djoon Ny medlem 2004-03-04 skid hjälm! #10 Vet inte vart man köper dem här i Sverige. Men nån butik i storstäderna där Burton säljs borde de väl finnas. Någon annan som vet??? =) Vad finns det för bra snowboardbutiker i Sthlm, Gbg?
Vet inte vart man köper dem här i Sverige. Men nån butik i storstäderna där Burton säljs borde de väl finnas. Någon annan som vet??? =) Vad finns det för bra snowboardbutiker i Sthlm, Gbg?
ALXander Medlem 2004-03-05 skid hjälm! #11 red hjälmar brukar finnas på www.junkyard.se men just nu har dom reat ut att så internät butiken skulle komma upp 13 mars om jag inte minns fel
red hjälmar brukar finnas på www.junkyard.se men just nu har dom reat ut att så internät butiken skulle komma upp 13 mars om jag inte minns fel