skid musik

skid musik
Jag är en förespråkare för snabb sk8 punk.. gammla tunga hårdrock låtar funkar bra de med!
No fun at all
offspring
ramones
dead kennenedys
mf

skid musik
Han menar ju naturligtvis inte musik att lyssna på när man åker, han vill ju ha förslag på goa låtar som handlar om skidåkning.

Kom med förslag! Har Gunde eller Stig Strand kanske gjort något?

skid musik
Temperedcast - supernatural ride.... pennywise - fuck authority....
m o p - ante up (remix) bompshell rocks - tonigth i"m burning...
goldfinger - superman... ignite - veteran... abstract rude prevail + moka only - stop biting...

skid musik
leta bland gamla inlägg, börjar bli aningen utjatat... men för all del en kan ja väl bjuda på, 6 degress from misty med no use for a name. rockar.

skid musik
jaha du har äntligen insett att teddybjörnen frerixon inte är så bra... men lazyeye är väl bra.. och brodie punk, satanic surfers, sen kan du vel kolla på en skidfilm. för där är det en hel del bra låtar, och det borde väl vaa skidmusik....

skid musik
Pennywise-"f**k autorithy","the world","greed"åckså har vi NOFX-"dont call me white",Millencolin e också bra ...höll på att glömma "i get aruond" åckså me Pennywise...gammal Beach Boys låt

lite hårdare:isturbed,Static-X m.fl

skid musik
själv kör jag till:
SlipKnoT, Coal Chamber, Mudvayne, Clawfinger, heaDPlate, American Head Charge, Disturbed.....

den lite tyngre skolan alltså. fast om de är BJ-tävling tycker jag att linkin park är rätt bra o köra till oxå....

skid musik
De mesta me Primer55,Machine head,Fear factory,KoRn,slipknot...+ lite annan skön musik...sen så e ju Bob Marley rätt soft oxå om man känner för de

skid musik
DEFTONES : det är som att en helt ny värld öppnar sig..
man vill bara hångla med fjället och ligga med snön.. deftones gör det hårda så underbart mjukt o fint att man inte får fram ett ord..

KoRn : Om du vill åka lite hårdare ,, eller om du åker bättre av att få fram lite agression då ska du välja KoRn.. den ända risken är väl att du kanske spöar någon unge och välter en pensionär i liftkön pga. de lite argare musiken ..

Ha det bra.

skid musik
Av alla dom här inläggen så har ingen nämnt Hellacopters, Ni har väl alla sett Free Radicals och det är ju Hellacopters med i varje film. Hellacopters - Gotta Get Some Action Now, Throw Away Heroes och Action De Grace är ju grymma. Förövrigt så är låtarna från PROPAGANDA bra.

skid musik
allt med Ironmaiden, Run to the hills i bilen på väg till backen brukar ge extra hög ånga både för chaufför och medpassagerare.

Neil youngs mellankolliska gung ger också harmoni, Heart of gold =lössnöassociationer

skid musik
jag kan garantera att ett långt puderåk med en maffig operett eller nått svepande o kraftfullt klassiskt stycke med mycke stråkar dånandes i ett par bra lurar rockar hårdast!
//f

skid musik
Palmer lyssnar på SLAYER

Din skidåkning är beroende på vad du har i lurarna. Lyssnar du på mespop som backstreet boys åker du också som en mes.
skidrelaterad musik är
IM- "run to the hills"
Mötley Crue " take me to the top"
Mötorhead "overkill"
Skidlandslaget "De e bar o åk"
Bad religion " only entertainment"
Motörhead "killed by death"

Musik som funkar för stora bergsåkning är: Fu manchu, Haunted, Entombed, REFUSED, Sepultura, Pantera, Slipknot, Nine, Ramones, COC, Down, Megadeth, downset,

Men komihåg att de allra grymaste lyssnar på SLAYER, som Palmer och jag

/ Pb

skid musik
man kan väl lyssna på det man tycker är bra. men nästan all punk rap och hårdrock är väl lite skidrelaterat..
konstigt iallafall att iron maiden nämns så ofta.
helloween är ju dubbelt så bra, och går utomodentligt bra att lyssna på i backen.

skid musik
såg att nån skrev att man skulle slå ner folk i liftkön om man lyssnade på korn. inte då...KoRn är inte aggressivt, bara tungt utav satan. om man ska ha aggressiv musik då är de SlipKnoT, in thy dreams, o sånt som gäller. o om de ska vara rapliknande musik så säger jag som så, slopa skit som looptroop o dunka på clawfinger...mycket bättre...

skid musik
Säger bara Soundtrack of Our Lives...med i de första Pelicans V filmerna. Har inbillat mig att låten Four Ages handlar om att åka lagg. Annars regerar hårdrock!

skid musik
Fuck like A beast med WASP!
Sen är ju lite gammal Reagge aldrig fel. tex John Holt
Även Mötley Crue går ju att lyssna på
DÖD åt hip hop skiten

skid musik
Eddie Meduza kan vara rätt trevligt. Man maste ju hylla den gamle legenden.

Annars brukar jag själv digga till Turbonegro, Gluecifer, Hellacopters, the Peepshows, Iron Maiden, Hammarfall mm.

Tillbaka
Topp