Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ja det tänker jag.OatMealMannen sa:Tänker du köra typ 100% park?
NEJ! Inte någon bra skida. Alldeles för mjuk och faktist för lätt också. Jag körde med dom nu i början av denna säsongen tills dom gick sönder. Väldigt fladdriga om man kör hyfsat fort, och det känns inte alls stabilt i hopp med dom. Speciellt inte när man snurrar.OatMealMannen sa:Men om du bara tänker jibba runt i parken o sånt, så rekommenderar jag Line Mastermind. Grymt bra skida.
True that!OVesterlund sa:NEJ! Inte någon bra skida. Alldeles för mjuk och faktist för lätt också. Jag körde med dom nu i början av denna säsongen tills dom gick sönder. Väldigt fladdriga om man kör hyfsat fort, och det känns inte alls stabilt i hopp med dom. Speciellt inte när man snurrar.OatMealMannen sa:Men om du bara tänker jibba runt i parken o sånt, så rekommenderar jag Line Mastermind. Grymt bra skida.
Bytte upp mig till ett par AR7or som jag gillade sjukt mycket bättre! Jag rekommenderar AR7orna eller Line Afterbang.
Afterbang är lite lättare och lite mer lekfull än AR7orna. Hade jag varit du skulle jag ha valt Afterbang!![]()