skidabstinens

brinqen

Ny medlem
skidabstinens
fick skidabstinens i somras... hade ett par gamla lagg som jag funderade på att kasta... men tänkte att ja kunde lika gära leka lite med dom.... såhär vart resultatet... dunka gära in en ärlig komentar!

skidabstinens
All in på 2 ace känns ganska dumt tbh. Snyggt men hade varit ballare med en färgstege!:D

Senast ändrad:
skidabstinens
aa en färstege hade varit maxat, men färgjäveln kostade 200 per färg pluss lack... men får väll upgradea till nästa sässe!

skidabstinens
fyfan vad sjukt, vad för färg och de har du använt, och slipade du före eller nå?
Enda saken jag tycker är att du på nederdelen borde ha tagit en klöver och en spader =D

skidabstinens
vadå AA är ju bästa handen man kan ha pre-flop när man spelar texas hold-em. Vilket typ 90% av alla som lirar poker spelar. Så det är ju en given all-in! :)

skidabstinens
jag tänkte köra en hjärter och spader först... (hösta valörerna) men då hade det blivit en till färgburk, och ytan skulle blivit max 10 cm2 Satsade på lite lack istället.... slipade ner dom med en vanlig sliprondell först och sen skickade jag på två-komponents färg för båtar (biltema) verkar sitta som berget... men har ju inte utsatt dom för något än så får se i vinter!
haha jaa jag menar det, inge 5 korts poker här inte! ;-)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp