F Filmski Medlem 2005-08-25 skidåkare i war? #1 Tja! vilka skidåkare kommer de vara med i skidfilmen War? mvh jocke
FredrikB Ny medlem 2005-08-25 skidåkare i war? #2 Kolla deras trailer så kan du se några av namnen. http://www.poorboyz.com/
FredrikB Ny medlem 2005-08-25 skidåkare i war? #4 Kommer du inte till poorboyz hemsida? Det ska komma upp en bild på filmen och sen ska man kunna trycka på trailer.
Kommer du inte till poorboyz hemsida? Det ska komma upp en bild på filmen och sen ska man kunna trycka på trailer.
F Filmski Medlem 2005-08-25 skidåkare i war? #5 de står typ att de e fel addres! ska ja ha nåt specielt? nåt medlems sak eller nåt?
phillyjoseph Medlem 2005-08-25 skidåkare i war? #6 ursäkta lånet av tråden... men har någon nån aning om när War kommer ut ?
F Filmski Medlem 2005-08-25 skidåkare i war? #7 man kan förhandsbeställa den på freeride, tror de kommer ut nästa månad
F Filmski Medlem 2005-08-26 skidåkare i war? #8 vilka svenska åkare kommer vara med? kunde inte se trailern
D Deleted member 39569 Guest 2005-08-26 skidåkare i war? #9 jon i alla fall asdf Senast redigerad av en moderator: 2009-01-16
K KOP_MINA_LAGG Guest 2005-08-26 skidåkare i war? #10 Jag börjar gör an lista me dom som är med och sen lägger nån till/tar bort namn på listan. Jon Olsson Pep Fujas Pete Olenick Simon Dumont Antony borowski(vet ej hur de stavas) TJ Shiller Nu kommer jag inte på nå fler namn
Jag börjar gör an lista me dom som är med och sen lägger nån till/tar bort namn på listan. Jon Olsson Pep Fujas Pete Olenick Simon Dumont Antony borowski(vet ej hur de stavas) TJ Shiller Nu kommer jag inte på nå fler namn