Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidåkning i Iran
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jib73" data-source="post: 136135" data-attributes="member: 32935"><p>Hej!</p><p>Har läst en del om Iran här och det ge mycket bra info, men jag undrar fortfarande hur själva åkningen är. Vi åker på egen hand ner och skall bo i Dizin. Är offpisten lättåtkomlig, typ bara att hoppa ur listen så finns det puder? Är det så att stighudar är ett måste för att få tillgång till skidparadiset jag läst så mycket om? Klarar man sig utan guide om man åker privat? Kan man hyra guide där nere? Något man absoult skall tänka på när man åker? Är bergen branta, typ Chamonix? Tänker på lavinrisken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jib73, post: 136135, member: 32935"] Hej! Har läst en del om Iran här och det ge mycket bra info, men jag undrar fortfarande hur själva åkningen är. Vi åker på egen hand ner och skall bo i Dizin. Är offpisten lättåtkomlig, typ bara att hoppa ur listen så finns det puder? Är det så att stighudar är ett måste för att få tillgång till skidparadiset jag läst så mycket om? Klarar man sig utan guide om man åker privat? Kan man hyra guide där nere? Något man absoult skall tänka på när man åker? Är bergen branta, typ Chamonix? Tänker på lavinrisken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidåkning i Iran
Tillbaka
Topp