Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Skidan löser ut fast bra vikt är inställd!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 287816" data-attributes="member: 12152"><p>Då vill jag tacka Mathew för att han med en enda mening kan sammanfatta hela sin egen generation. Det enda som saknas är ett "palla", lite smileys, spontanförkortningar och kanske ett "orka" som slutkläm. Det kommer nog. </p><p></p><p>För den som inte förstog den egentliga innebörden av ovanstående kommer här en kort resumé: </p><p></p><p>Inläggets viktigaste lärdom är att DIN-skalan inte kan direkt översättas till kg. Några av forumets mest rutinerade skribenter har tydligt förklarat hur skalan fungerar och hur man ska tänka för att hitta rätt inställning. Trots detta fortsätter det att droppa in inlägg från slappsinnade individer som inte tar sig tid att läsa den information som finns tillgänglig i inläggets första hälft. Det verkar vara ett faktum att om det dyker upp ett textblock större än en halv rad, så väljer sms-generationen att bläddra vidare tills ögonen fastnar på något lättläst. För att styrka min egen tes konstaterar jag därmed att den här texten inte kommer att nå fram till vederbörande, men man vet ju aldrig...</p><p></p><p>/MnO</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 287816, member: 12152"] Då vill jag tacka Mathew för att han med en enda mening kan sammanfatta hela sin egen generation. Det enda som saknas är ett "palla", lite smileys, spontanförkortningar och kanske ett "orka" som slutkläm. Det kommer nog. För den som inte förstog den egentliga innebörden av ovanstående kommer här en kort resumé: Inläggets viktigaste lärdom är att DIN-skalan inte kan direkt översättas till kg. Några av forumets mest rutinerade skribenter har tydligt förklarat hur skalan fungerar och hur man ska tänka för att hitta rätt inställning. Trots detta fortsätter det att droppa in inlägg från slappsinnade individer som inte tar sig tid att läsa den information som finns tillgänglig i inläggets första hälft. Det verkar vara ett faktum att om det dyker upp ett textblock större än en halv rad, så väljer sms-generationen att bläddra vidare tills ögonen fastnar på något lättläst. För att styrka min egen tes konstaterar jag därmed att den här texten inte kommer att nå fram till vederbörande, men man vet ju aldrig... /MnO [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Skidan löser ut fast bra vikt är inställd!
Tillbaka
Topp