Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidbagage (igen)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="El_Gringo" data-source="post: 1045785" data-attributes="member: 41044"><p>För SAS gäller ett incheckat bagage om 23 kg plus handbagage</p><p></p><p><em>eller</em></p><p></p><p>skidfodral och pjäxväska plus handbagage. Dock måste du anmäla innan att du har skidor för att vara garanterad att få med dem.</p><p></p><p>Kör jag långhelg i alperna trycker jag ned så mycket jag kan i skidfodralet och sen skidryggan som handbagage med det sista av packningen.</p><p></p><p>Ett alternativ kan vara köpa Plus-biljett (alltså snäppet bättreän den vanliga Go-biljetten). Ofta är dessa mycket dyrare men har man tur kan de vara nästan samma pris och ibland tom billigare. Då får man käk på planet samt ett extra bagage.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="El_Gringo, post: 1045785, member: 41044"] För SAS gäller ett incheckat bagage om 23 kg plus handbagage [i]eller[/i] skidfodral och pjäxväska plus handbagage. Dock måste du anmäla innan att du har skidor för att vara garanterad att få med dem. Kör jag långhelg i alperna trycker jag ned så mycket jag kan i skidfodralet och sen skidryggan som handbagage med det sista av packningen. Ett alternativ kan vara köpa Plus-biljett (alltså snäppet bättreän den vanliga Go-biljetten). Ofta är dessa mycket dyrare men har man tur kan de vara nästan samma pris och ibland tom billigare. Då får man käk på planet samt ett extra bagage. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidbagage (igen)
Tillbaka
Topp