Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidbagage (igen)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="frasseman" data-source="post: 1060882" data-attributes="member: 58396"><p>Angående SAS och Japan:</p><p></p><p>Du chattar med Linnea</p><p>- Hur kan jag hjälpa till?</p><p>Du skrev: Hej! Jag har tänkt flyga på SAS från sthml till Sapporo (Japan) och har hört att det är bara är de fem första på plats som får ta med sig sina skidor, stämmer det?</p><p>Linnea: Nej, på SAS flighter får alla som har med sig skidor ta med sig sådana.</p><p>Du skrev: Och detta gäller även inrikes i Japan om man bokar hela vägen?</p><p>Du skrev: hela vägen med SAS dvs</p><p>Linnea: Vi rekommenderar er att ta kontakt med de bolag som trafikerar inrikes i Japan för att höra om deras regler gällande skidbagage.</p><p>Du skrev: Om jag köper hela resan med SAS från sthml till sapporo så borde det väl vara samma regel hela vägen?</p><p>Linnea: Köper du genom SAS så är det de bolagets bagageregler som trafikerar längsta sträckan som gäller.</p><p>Du skrev: vilket bolag trafikerar sträckan Köpenhamn Tokyo via sas?</p><p>Linnea: SAS trafikerar den sträckan.</p><p>Du skrev: Så då kan jag alltså tolka det som att jag kommer att få med mig mina skidor hela vägen?</p><p>Linnea: Ja.</p><p>Du skrev: Tack!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="frasseman, post: 1060882, member: 58396"] Angående SAS och Japan: Du chattar med Linnea - Hur kan jag hjälpa till? Du skrev: Hej! Jag har tänkt flyga på SAS från sthml till Sapporo (Japan) och har hört att det är bara är de fem första på plats som får ta med sig sina skidor, stämmer det? Linnea: Nej, på SAS flighter får alla som har med sig skidor ta med sig sådana. Du skrev: Och detta gäller även inrikes i Japan om man bokar hela vägen? Du skrev: hela vägen med SAS dvs Linnea: Vi rekommenderar er att ta kontakt med de bolag som trafikerar inrikes i Japan för att höra om deras regler gällande skidbagage. Du skrev: Om jag köper hela resan med SAS från sthml till sapporo så borde det väl vara samma regel hela vägen? Linnea: Köper du genom SAS så är det de bolagets bagageregler som trafikerar längsta sträckan som gäller. Du skrev: vilket bolag trafikerar sträckan Köpenhamn Tokyo via sas? Linnea: SAS trafikerar den sträckan. Du skrev: Så då kan jag alltså tolka det som att jag kommer att få med mig mina skidor hela vägen? Linnea: Ja. Du skrev: Tack! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidbagage (igen)
Tillbaka
Topp