Skidbestigning i Marocko 25/12-08/01

AndersEnar

Ny medlem
Skidbestigning i Marocko 25/12-08/01
Ingen som har fallit för frestelsen att åka till Marocko över nyår och vill få ut lite mer av resan? Om någon ska till Agadir/Marrakesch så häng med upp på Jbel Toubkal ca 4000m. Ingen klättring men stegjärn rekommenderas. Är det bra snöförhållanden blir det randonnèskidor, annars åker de upp på ryggen. Helt enkelt, är någon i Marocko vid denna tidpunkt, häng med för sjutton!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp