Skidbyxor

MrWhoopee

Medlem
Skidbyxor
Jag är på jakt efter ett par nya skidbyxor. Norröna Lofoten är intressanta men jag har även fått upp ögonen för dessa. Nån som har nån koll eller kan tipsa om andra liknande?

Senast ändrad:
Skidbyxor
Det kryllade inte av svar men stort tack till er två iaf. Nu ska jag forska vidare i saken på egen hand så får vi se vad jag kommer fram till.

Skidbyxor
Kan inte bidra med något annat än att säga att jag är sjukt nöjd med mina Lofoten byxor. Det märks att dom är väldigt genomarbetade och har väldigt hög kvalité så jag kan rekommendera dig att köpa dessa. Dom är ju rätt dyra dock men det känns som dom kommer hålla rätt många säsonger :cool:

Gott Nytt år!

Skidbyxor
MrWhoopee sa:
Det kryllade inte av svar men stort tack till er två iaf. Nu ska jag forska vidare i saken på egen hand så får vi se vad jag kommer fram till.
Jag vet inte hur Four Elements byxor är, men jag är själv grymt nöjd med deras Biernna skaljacka. Sparade mig över tusenlappen jämfört med motsvarande från höglöfs/norröna/det-som-folk-brukar-ha. Kan vara värt att kolla in i alla fall! :)

Skidbyxor
Har själv Norröna Lofoten byxor. Har inga problem med dem och designen är bra genomtänkt. Om jag vore du så skulle jag testa ett par Lofoten :D

Tillbaka
Topp