Skidentusiaster

• Trådstartare Trådstartare GNU
  • Start datum Start datum

GNU

Aktiv medlem
Skidentusiaster
En verklig skidentusiast har flera par skidor. Längre och smalare för att ta ut svängarna i långa pister och ett par kortare för den lilla hemmabacken.

Ja, så står det i tidningen jag sitter och bläddrar i, så mina farhågor om pister utan bärighet kanske var obefogad! Långt och smalt, jag kanske törs ta mig till fjällen i vinter ändå. Tack Råd&Rön!

Senast ändrad:
Skidentusiaster
En verklig skidentusiast har flera par skidor.
Låter rimligt, overkliga personer brukar sällan besitta några större materiella tillgångar.

Skidentusiaster
Med kortare för "hemmabaken" vet jag inte om du syftar på nåt som inte är för de mindre barnen på forumet men om vi pratar skidor så finns det ju de med rejäla hemmabackar, tyvärr inte undertecknad dock.

Skidentusiaster
JL76 sa:
Med kortare för "hemmabaken" vet jag inte om du syftar på nåt som inte är för de mindre barnen på forumet men om vi pratar skidor så finns det ju de med rejäla hemmabackar, tyvärr inte undertecknad dock.
Ooooh, påminner om "speedskitävlingen" eller snarare en såndär typisk åkasåfortsommöjligtraktnerochblifotadavenhastighetskamera som gärna förekommer i svenska fjällen, som hölls i Kittelfjäll för en massa år sen. Den lätt dyslektiske textförfattaren hade skrivit skyltarna för att uppmärksamma folk på att tävlingen var på gång. På skyltarna gick att läsa: Vem kommer fortast i barnbaken??

Rumsrent ^^

Skidentusiaster
snej sa:
JL76 sa:
Ooooh, påminner om "speedskitävlingen" eller snarare en såndär typisk åkasåfortsommöjligtraktnerochblifotadavenhastighetskamera som gärna förekommer i svenska fjällen, som hölls i Kittelfjäll för en massa år sen. Den lätt dyslektiske textförfattaren hade skrivit skyltarna för att uppmärksamma folk på att tävlingen var på gång. På skyltarna gick att läsa: Vem kommer fortast i barnbaken??

Rumsrent ^^
Haha fy fan.

Tillbaka
Topp