skidfilm - min första

jakken

Medlem
skidfilm - min första
Tja! Har gjort en liten skidfilm som ligger på nätet nu. Eller man kanske inte kan kalla det skidfilm, utan mer snowboard.
Nåja..ni hittar den på http://www.snokraft.se och gå sedan in under film. Ligger där under långfilm.

Filmen blev klar innan sommaren, men har inte haft en webserver sen nu.
Kanske hjälper det er att släcka törsten lite iallfall...

skidfilm - min första
Tja

Laddade hem eran film för jag har blivigt åk sugen. Börjar kolla på den och så ser jag att killen som gör det första hoppet har samma jacka som jag...drar till baka och kollar igen. Samma brallor....igen, och samma bräda och hjälm...igen, men vafan det e ju jag :)

Så har man gått och blivigt snowboard proffs bara sådär. Första hoppet i filmen också, ja man tackar.

skidfilm - min första
Haha! Jag som trodde det var någon annan, jaja. John gav mig film från moena som han ville att jag skulle sätta in. Vi trodde det var Filip Forser.

tack för tipset aouch. ska kolla på det nu.

skidfilm - min första
E det john som bor i frölunda och har små rött hår ? har åkt skateboard endel i hinsholmen när jag var yngre, tyckte det såg ut som berglärkan när jag såg en bild.

on topic, det var en najs ihopklippt film, har själv gjort lite kortare klipp och vet hur mycke tid det tar att få det som man vill. Varken powerdvd eller wmediaplayer visade filmen i "de-interlace" så den var lite jobbigt att se på.

Tillbaka
Topp