Skidfodral i hårdplast: Finns det ngt intresse?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

GALSAC

Medlem
Hej allesammans.
Jag tänkte bara höra mig för om det finns ngt intresse för ett skidfodral i hårdplast vilket egentligen är det enda bra alternativ om man skall frakta sina skidor på eventuella flygresor.

Fodralet kommer i tre olika storlekar för olika ändamål. Vidare är även fodralet konstruktion teleskopiskt, vilket innebär att det inte tar speciellt stort plats när man inte använder det. Fodralet har bärhandtag och hjul. Produkten är godkänd av SAS, Lufthansa mfl. Garanti 5 år. Tillbehör finns såsom USA godkänt lås mm.

Ca pris för de olika varianterna ligger mellan 1100-1500 kr, beroende på storlek.

Det största fodralet rymmer 2 st snowboards samt skor.

Hör gärna av er i tråden om intresse finns.

G

Köp & Sälj finns just för detta ändamål

Ja det här låter mer som en företagsförfrågan.

det låter väl som en bra idé...

men rymmer de mer än 1par skidor? ganska breda då...

Bara jag som inte fattar grejen? Laddar man en daknine-roller full med 2 par skidor och lite kläder finns det ju inte en chans att de går sönder, dessutom är fodralet mer behändligt och går att vika ihop något sånär, riskerar inte att spricka osv...
Börja tillverka stöttåliga hårdplastskal åt systemkameror, har själv pajat en vid skidåkning...

är inte grejen med dakinefodralen att de väger över 4kg. normalt är de ju ganska kinkiga och har maxgräns på 10 eller 15kg på skidfodral, då vill inte jag ha ett skidfodral som väger över 4kg, hela poängen försvinner ju då och man kan ju inte lägga mer saker i eftersom vikten redan är överskriden....

är det bara jag som slutat använda tunga väskor för att flygbolagen börjat bli kinkiga med övervikten?

efter att ha kollat på hemsidan säger jag att försök inte sälja detta i sverige!

väger mer än dakine eller liknande fodral men i dem kan man lättare packa kläder och annat och dessutom vika dem på mitten...

Släng ihop ett i kolfiber och sälj för samma pris, då snackar vi... ;-)

Det här känns som en annons och därför låser jag tråden.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp