Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidfrakt, fylla fodralet med annat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1194760" data-attributes="member: 161297"><p>Fast fotnoten är verkligen inte tydlig. Första meningen säger "in addition to", vilket jag tolkar som utöver det vanliga bagaget som ingår. Klart så långt. Men den andra meningen gör det dimmigare med "only applies if it exceeds the free baggage allowance in weight and/or number of pieces." Den kan tolkas på två sätt. Antingen som att samma regler gäller för det extra bagaget som för det vanliga bagaget. Eller som att skidor är ok så länge det ryms inom det vanliga bagageutrymmet. De har antagligen menat det första men jag kan förstå den medarbetare på call centret som för att vara på säkra sidan gör den senare tolkningen.</p><p></p><p>Kan de inte göra som IKEA istället. Glad gubbe med resväskor enligt regler, ledsen gubbe med väskor som inte tillåts, gubbe och peng med väskor som kostar extra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1194760, member: 161297"] Fast fotnoten är verkligen inte tydlig. Första meningen säger "in addition to", vilket jag tolkar som utöver det vanliga bagaget som ingår. Klart så långt. Men den andra meningen gör det dimmigare med "only applies if it exceeds the free baggage allowance in weight and/or number of pieces." Den kan tolkas på två sätt. Antingen som att samma regler gäller för det extra bagaget som för det vanliga bagaget. Eller som att skidor är ok så länge det ryms inom det vanliga bagageutrymmet. De har antagligen menat det första men jag kan förstå den medarbetare på call centret som för att vara på säkra sidan gör den senare tolkningen. Kan de inte göra som IKEA istället. Glad gubbe med resväskor enligt regler, ledsen gubbe med väskor som inte tillåts, gubbe och peng med väskor som kostar extra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidfrakt, fylla fodralet med annat?
Tillbaka
Topp