Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidglasögon för oss med glasögon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ledighetskommiten" data-source="post: 1289491" data-attributes="member: 162841"><p>Jag funkar inte med linser. Har testat Clip-In efter att flera bekanta hyllat det. Tyvärr är jag inte såld. Trots att jag testat i en rad glasögon. Synd. Smidig och prisvärd lösning om man gillar det. </p><p>Har kört några Oakley jag gillat, men mest prisvärda tycker jag Appertiff SQT varit. Hyfsat ofta extrapris dessutom. (Hyfsat billiga från början.) Inte de smidigaste att byta lins på, men går bra om man inte står ute i snålblåst och surar. </p><p>Jag har dock skaffat "smalare" glasögon för att minska risken att få imma, men det gäller oavsett vilka OTG jag kört med.</p><p></p><p>Söker du på forumet eller på nätet på OTG så får du fler förslag.</p><h3></h3></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ledighetskommiten, post: 1289491, member: 162841"] Jag funkar inte med linser. Har testat Clip-In efter att flera bekanta hyllat det. Tyvärr är jag inte såld. Trots att jag testat i en rad glasögon. Synd. Smidig och prisvärd lösning om man gillar det. Har kört några Oakley jag gillat, men mest prisvärda tycker jag Appertiff SQT varit. Hyfsat ofta extrapris dessutom. (Hyfsat billiga från början.) Inte de smidigaste att byta lins på, men går bra om man inte står ute i snålblåst och surar. Jag har dock skaffat "smalare" glasögon för att minska risken att få imma, men det gäller oavsett vilka OTG jag kört med. Söker du på forumet eller på nätet på OTG så får du fler förslag. [HEADING=2][/HEADING] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidglasögon för oss med glasögon
Tillbaka
Topp