Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidglasögon för oss med glasögon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Knotas87" data-source="post: 1292328" data-attributes="member: 181553"><p>Jag får panik när jag inte ser ordentligt eller om glasögonen hamnar lite snett/för nära ögonen etc.. visst det beror på mitt brytningsfel. Kört OTG googles och det har fungerar ok men blir imma eller svårt att se höjdskillnader/konturer i backen. Ifjol slog jag till på ett par clip-in från youzee och Sweet protection interstellar. Absolut inte något billigt alternativ men jag är så glad att jag ser allt nu. Kontrasten är grym och aldrig haft problem med imma. Varken här i kalla norden eller nere i soliga alperna. Känner mig så trygg och vågar åka på mer nu i alla förhållanden. Skidåkning är så njutningsfull nu!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Knotas87, post: 1292328, member: 181553"] Jag får panik när jag inte ser ordentligt eller om glasögonen hamnar lite snett/för nära ögonen etc.. visst det beror på mitt brytningsfel. Kört OTG googles och det har fungerar ok men blir imma eller svårt att se höjdskillnader/konturer i backen. Ifjol slog jag till på ett par clip-in från youzee och Sweet protection interstellar. Absolut inte något billigt alternativ men jag är så glad att jag ser allt nu. Kontrasten är grym och aldrig haft problem med imma. Varken här i kalla norden eller nere i soliga alperna. Känner mig så trygg och vågar åka på mer nu i alla förhållanden. Skidåkning är så njutningsfull nu! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidglasögon för oss med glasögon
Tillbaka
Topp