B blizzard Ny medlem 2004-03-28 skidgymnasium #1 Var nånstans kan man söka till skidgymnasium i Sverige som tar in folk från hela sverige? Hur duktig måste man vara på skidor för att bli intagen? Kan nån ge mig några adresser till skidgymnasium i Sverige vore jag tacksam ! tack på förhand
Var nånstans kan man söka till skidgymnasium i Sverige som tar in folk från hela sverige? Hur duktig måste man vara på skidor för att bli intagen? Kan nån ge mig några adresser till skidgymnasium i Sverige vore jag tacksam ! tack på förhand
SalEtTI Medlem 2004-03-28 skidgymnasium #2 Racklövska gymnaiet i Järpen (Åre) hemsidan: www.racklofska.are.se
blom Aktiv medlem 2004-03-28 skidgymnasium #3 de tar väl in fyra i varje diciplin, freestyle, alpin och längd. Sen finns det i Malung och Gällivare också...
de tar väl in fyra i varje diciplin, freestyle, alpin och längd. Sen finns det i Malung och Gällivare också...
B bennybandit Ny medlem 2004-03-31 skidgymnasium #4 finns i sollefteå också. Du måste ha placerat dig ganska bra på tävlingar, järpen är nog svårast att komma in på.
finns i sollefteå också. Du måste ha placerat dig ganska bra på tävlingar, järpen är nog svårast att komma in på.