Skidgymnasium?

• Trådstartare Trådstartare rrens
  • Start datum Start datum
Skidgymnasium?
Haha, rolig tråd! Handels är ju fan den bredaste linjen... Men rymdteknik kan man ju ha nytta av det också...... hahaha

Skidgymnasium?
Viplash sa:
Malung är fan så mycket bättre, vi får åka skidor i sveriges bästa park kläppen!
Och redan nu har vi 3 åkdagar i veckan att åka i ett av europas bästa big air arena just nu,vi har även sveriges bästa skol lunch under vintern och vi får även ett säsongs kort i hela sälen från kläppen-stöten även trysil. Medans ni i kiruna får bygga upp egna hopp och gå ut jaga lunch i de djupa mörka skogarna i norrland.. Men man får ju välja själv hur man vill tillbringa sina gymnasie år!
hehe

Skidgymnasium?
Damnjibber sa:
Kinkan sa:
bergsten sa:
Tror du inte att vi har dedå? Vi har park mycket längre än er, vi har behörighet till högskola, vi har 5 träningar i veckan 1-4 och vi chillar sönder i skolan
och ni får leva väldigt länge i kolsvart mörker
alltså vi har en sol här uppe också, vi lever ju inte i mörker hela tiden:P och sen har vi ju faktiskt Kim bobergs och Pk hunders tränare, men jag vet inte,
haha so what?
Det är faktiskt inte tränaren som gör dig bättre i den här sporten. Vem som hellst kan bli bra utan en tränare. Krävs bara lite balls. Men ni kanske får lite balls av acke :)?

Skidgymnasium?
Tjena alla malung Gs.. Behöver lite hjälp så lånar tråden. Om man ska gå malung och vill åka skidor är det bara freeridegymnasiet som gäller då eller? för jag e pepp som fan på att söka men vet inte om hotell och resturang är min grejj... Tacksam för svaar :DD

Skidgymnasium?
Shue malung vad äre för poäng där ? måste man vara en erfaren åkare ? har inte åkt nå vidare länge så vet inte om jag platsar där ;p

Skidgymnasium?
axelostlund sa:
Du kan söka in på dina julbetyg och du bör ligga på ca 230-250 poäng ellerhögre!Senare kommer du att kallas in till ett intagningsläger under vårenberoende på hur många poäng du har och hur bra dina skidmeriter är,datumen inte klart ännu!Skicka in din ansökan via www.vinteridrott.se och klicka påutbildningsprg. och ladda ner pdf filen längst ner på sidan och skrivunder på samtliga punkter och skicka in den till oss med dina julbetyginnan den sista mars!

mail från akke
Asså jag har 190 poäng och har kommit in preliminärt och en som går första året nu hade 195 poäng. Så är du verkligen säker på att man behöver så mycket poäng och det var aldrig någon som frågade mig om mina skidmeriter?... just saying!

Snödjup

Tillbaka
Topp