Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
heheViplash sa:Malung är fan så mycket bättre, vi får åka skidor i sveriges bästa park kläppen!
Och redan nu har vi 3 åkdagar i veckan att åka i ett av europas bästa big air arena just nu,vi har även sveriges bästa skol lunch under vintern och vi får även ett säsongs kort i hela sälen från kläppen-stöten även trysil. Medans ni i kiruna får bygga upp egna hopp och gå ut jaga lunch i de djupa mörka skogarna i norrland.. Men man får ju välja själv hur man vill tillbringa sina gymnasie år!
Umeå. menar du då Vännes eller? ;Da_L sa:det finns malung, umeå, åre, vig/kiruna..
men åre är typ cirkus skola
haha so what?Damnjibber sa:alltså vi har en sol här uppe också, vi lever ju inte i mörker hela tiden:P och sen har vi ju faktiskt Kim bobergs och Pk hunders tränare, men jag vet inte,Kinkan sa:och ni får leva väldigt länge i kolsvart mörkerbergsten sa:Tror du inte att vi har dedå? Vi har park mycket längre än er, vi har behörighet till högskola, vi har 5 träningar i veckan 1-4 och vi chillar sönder i skolan
Asså jag har 190 poäng och har kommit in preliminärt och en som går första året nu hade 195 poäng. Så är du verkligen säker på att man behöver så mycket poäng och det var aldrig någon som frågade mig om mina skidmeriter?... just saying!axelostlund sa:Du kan söka in på dina julbetyg och du bör ligga på ca 230-250 poäng ellerhögre!Senare kommer du att kallas in till ett intagningsläger under vårenberoende på hur många poäng du har och hur bra dina skidmeriter är,datumen inte klart ännu!Skicka in din ansökan via www.vinteridrott.se och klicka påutbildningsprg. och ladda ner pdf filen längst ner på sidan och skrivunder på samtliga punkter och skicka in den till oss med dina julbetyginnan den sista mars!
mail från akke