Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidhållare i takbox
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1198489" data-attributes="member: 83225"><p>Spontant tänker jag att en lösning i trä blir väldigt tung. Eller ja, allt är ju relativt men om man vill ha en konstruktion för att hålla fast skidorna inne i takboxen tänker jag att man är ganska strikt med säkerhet och regler kring denna. Och är man det så är ju maxvikten i en takbox väldigt låg och att då stoppa in en träkonstruktion känns ju sådär. Personligen skulle jag aldrig stoppa in nåt utan kör med skidorna löst i boxen. Ska man vara lite extra noggrann går det ju att lägga in dem löst och sen spänna ett spännband runt hela paketet för att det inte ska kunna röra sig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1198489, member: 83225"] Spontant tänker jag att en lösning i trä blir väldigt tung. Eller ja, allt är ju relativt men om man vill ha en konstruktion för att hålla fast skidorna inne i takboxen tänker jag att man är ganska strikt med säkerhet och regler kring denna. Och är man det så är ju maxvikten i en takbox väldigt låg och att då stoppa in en träkonstruktion känns ju sådär. Personligen skulle jag aldrig stoppa in nåt utan kör med skidorna löst i boxen. Ska man vara lite extra noggrann går det ju att lägga in dem löst och sen spänna ett spännband runt hela paketet för att det inte ska kunna röra sig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidhållare i takbox
Tillbaka
Topp