Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
skidhyra o andra tips för Bad Gastein
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fraje" data-source="post: 1143567" data-attributes="member: 130866"><p>Hej,</p><p>Googlat runt lite o i jakt på bra skidor att hyra en långweekend i Bad Gastein. </p><p>Många uthyrare verkar bara ha pistskidor. First Decent har jag kikat på, är det de som gäller där nere om man vill ha bättre urval? några tips på alternativa butiker??</p><p>hur löser man förvaring bäst? har blivit för bekväm för att bära runt på allt till-o-från backen. finns förvaring nära lift? FD verkar även erbjuda förvaring, men har dålig lokalkoll så hur långt bort de ligger från liften vet jag inte. </p><p></p><p>Några andra bra tips för BG?</p><p>bäst afterski</p><p>bästa bärsen i backen</p><p>bästa solläget</p><p>bästa relax hänget - spa typ?</p><p>... allt som är bäst helt enkelt ;-)</p><p></p><p>tack för alla tips!</p><p>//Frans</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fraje, post: 1143567, member: 130866"] Hej, Googlat runt lite o i jakt på bra skidor att hyra en långweekend i Bad Gastein. Många uthyrare verkar bara ha pistskidor. First Decent har jag kikat på, är det de som gäller där nere om man vill ha bättre urval? några tips på alternativa butiker?? hur löser man förvaring bäst? har blivit för bekväm för att bära runt på allt till-o-från backen. finns förvaring nära lift? FD verkar även erbjuda förvaring, men har dålig lokalkoll så hur långt bort de ligger från liften vet jag inte. Några andra bra tips för BG? bäst afterski bästa bärsen i backen bästa solläget bästa relax hänget - spa typ? ... allt som är bäst helt enkelt ;-) tack för alla tips! //Frans [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
skidhyra o andra tips för Bad Gastein
Tillbaka
Topp