Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Skidjacka
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xQubeZ" data-source="post: 1143122" data-attributes="member: 166112"><p>Ska man röra sig i bergen är ju kläder med klara färger bra eftersom att man då syns tydligt ifall man råkar ut för en olycka. En 3 lagers skaljacka med tex GoreTex Pro är vad jag skulle köpa. Dyrt men värt pengarna då de håller länge och är slittåliga. Personligen gillar jag kläder ifrån Norröna, Tierra och Arcteryx tex. (Tierra kan man ofta hitta för bra priser på Naturkompaniets hemsida om man har en mindre vanlig storlek.) </p><p></p><p>Köper du en skaljacka se bara till att ta hand om den så håller den bra. Tvätta med rätt tvättmedel och se till att impregnera den då och då så att vattnet fortsätter att pärla sig på membranet och bara rinner av.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xQubeZ, post: 1143122, member: 166112"] Ska man röra sig i bergen är ju kläder med klara färger bra eftersom att man då syns tydligt ifall man råkar ut för en olycka. En 3 lagers skaljacka med tex GoreTex Pro är vad jag skulle köpa. Dyrt men värt pengarna då de håller länge och är slittåliga. Personligen gillar jag kläder ifrån Norröna, Tierra och Arcteryx tex. (Tierra kan man ofta hitta för bra priser på Naturkompaniets hemsida om man har en mindre vanlig storlek.) Köper du en skaljacka se bara till att ta hand om den så håller den bra. Tvätta med rätt tvättmedel och se till att impregnera den då och då så att vattnet fortsätter att pärla sig på membranet och bara rinner av. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Skidjacka
Tillbaka
Topp