Skidjackor och beslutsångest!

Rajmeist

Ny medlem
Tjaa där ute!

Nu är det mindre än 6 veckor innan man drar ner till St Anton och jag sitter och kollar runt på skidjackor. Har hittat lite olika jag gillar som fan, dock har beslutsångesten kickat in och budgeten kräver att jag måste välja.. Därför sträcker jag ut min hand i hopp om hjälp här!

Här kommer iaf bidragen:
Bidrag #1: http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=3777&ProductDetailId=22884
Bidrag #2: https://boardstore.se/item?brand=89&category=74&id=42363
Bidrag #3:

PS Ansträng er inte ens att skicka iväg ett hatemeddelande om att jackorna är fula eller liknande. Yttra dig endast om du har en seriös kommentar!

Peace out!

Wesc jackan var snygg som fan! :)

Såg att det var 2 wesc jackor. men menade den första :)

Senast ändrad:
Tack för hittills seriösa kommentarer! :) Och jag håller med, det står mellan 1an och 2an, förstår egentligen inte varför jag skickade med 3an men men.

3an var snygg, men dunjacka? Det är jävligt skönt att åka i så längen man slipper anstränga sig och det är -10. Jag åkte i dunjacka i st anton förra vintern, och det var jävligt varmt. Den byttes ut mot skaljacka ganska snabbt.

Men ska du inte vänta tills du kommer ner med och köpa jacka?

1a lätt. sista är en blandning av förra årets "inne jacka" @brats o den andra är en sån jibbjcaka jag aldrig kommer förstå mig p å. jag tkr första iaf!

Du borde köpa jackan från junkyard.Den svarta We jackan var annars iofs helt ok också.
Har samma beslutsångest med jackor, därför funtar man på att köpa 2 jackor i år om ja har råd:P

Senast ändrad:
jibbkrille sa:
Du borde köpa jackan från junkyard.Den svarta We jackan var annars iofs helt ok också.
Har samma beslutsångest med jackor, därför funtar man på att köpa 2 jackor i år om ja har råd:P
Haha tänker i samma banor! Den svarta dunjackan hade vart nice för kalla dagar som fan och den andra för normala dagar!

Ifall det blir Manueljackan måste du ta den i svart/vitt/grå. Gröna färgen längst ner skär sig fel med de två övre färgerna. Kunde funkat om nedre delen var lika ljusgrön/turkos men det är den inte.

Tillbaka
Topp