Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidkompis till Norge/Alperna sökes v1 2024
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hawk100" data-source="post: 1293453" data-attributes="member: 15720"><p>Perfekt. Då bokas en massa boende upp av åkare, servicepersonal och press, som sedan bara håller till i en eller två backar. Mindre folk än normalt då i resten av systemet….. <img class="smilie smilie--emoji" alt="😉" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" title="Winking face :wink:" data-shortname=":wink:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p><p>Kan dock bli trångt på ev restauranger o liknande kvällstid, men som jag tycker mig ha förstått på [USER=175247]@PisteCarver[/USER] kan man nästan lika gärna elda upp pengarna som att ödsla bort dem på norska restauranger…. <img class="smilie smilie--emoji" alt="🤣" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f923.png" title="Rolling on the floor laughing :rofl:" data-shortname=":rofl:" loading="lazy" width="64" height="64" /><img class="smilie smilie--emoji" alt="🤣" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f923.png" title="Rolling on the floor laughing :rofl:" data-shortname=":rofl:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hawk100, post: 1293453, member: 15720"] Perfekt. Då bokas en massa boende upp av åkare, servicepersonal och press, som sedan bara håller till i en eller två backar. Mindre folk än normalt då i resten av systemet….. 😉 Kan dock bli trångt på ev restauranger o liknande kvällstid, men som jag tycker mig ha förstått på [USER=175247]@PisteCarver[/USER] kan man nästan lika gärna elda upp pengarna som att ödsla bort dem på norska restauranger…. 🤣🤣 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidkompis till Norge/Alperna sökes v1 2024
Tillbaka
Topp