Skidkompisar för en månad i Alperna

danielaw

Ny medlem
Tjena

26-årig tjej från Skåne letar skidgalna människor att spendera 4-6 veckor med i Alperna! Älskar skidor sedan -95 men har inga vänner som delar intresset på samma sätt. Aldrig kommit till skott med hel säsong men åkt mycket med familj i Alperna. Jobbar nu fulltid som sjuksköterska och kan bara åka begränsad tid. Är det någon som är sugen eller redan kickat igång liknande planer så är jag öppen för förslag! Gärna nån gång under perioden 1 feb- 31 mars. HIT ME!

Hallå där, jag och en polare har tänkt precis som du har gjort, vi hade tänkt åka ner en månad och åka skidor och festa! Vi är 19 år och bor i göteborg! :) du får gärna höra av dig om du tycker att det låter intressant :)

Hej, har passerat 30 strecket och lägger min semester på skidåkning. Jag har i år bokat in 4-25 februari i St Anton (Pettneu). Har varit där på en veckas semester i flera år, så jag hittar rätt bra. Tänkte åka i skidskolans offpist-grupper som vanligt, men lite häng på eftermiddag/kväll är ju inte fel. Hojta till om det blir St Anton.
Hälsningar
Katarina

Halloj! Har skickat ett PM!

Är i samma sits, 24-årig tjej från västkusten. Medans vännerna suktar efter sol och varma hav vill jag ha vinter helst igår! är sugen på att dra iväg iaf 2 veckor precis efter jul. Location är jag öppen för, men gärna en del puder. Har åkt skidor innan jag kunde stå rakt. Någon annan som är intresserad?
Finns även på fb
https://m.facebook.com/evaheidi.lindberg

Tillbaka
Topp