Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidköp nu eller sedan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 42144" data-attributes="member: 28198"><p>Såhär resonerar jag om ditt ev skidköp. </p><p>G4 är nu/snart en gammal modell. 6000 är rätt pris men inte "billigt". Väntar du på den nya AX4 får du kanske lägga på 1500. Vill du sen sälja skidorna nästa år så får du säkert ut dom pengarna. Kan tänka mig att AX4 ser likadan ut 2 säsonger och då är den fortfarande "ny" och betydligt hetare på begmarknaden. Ser du till att du kan "tjäna" 1500 på att köpa en gammal modell så kan du också fundera på att du kan få ett par sjyssta begagnade G4 för ca 4000 och tjäna ytterligare 2000.</p><p>Lycka till....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 42144, member: 28198"] Såhär resonerar jag om ditt ev skidköp. G4 är nu/snart en gammal modell. 6000 är rätt pris men inte "billigt". Väntar du på den nya AX4 får du kanske lägga på 1500. Vill du sen sälja skidorna nästa år så får du säkert ut dom pengarna. Kan tänka mig att AX4 ser likadan ut 2 säsonger och då är den fortfarande "ny" och betydligt hetare på begmarknaden. Ser du till att du kan "tjäna" 1500 på att köpa en gammal modell så kan du också fundera på att du kan få ett par sjyssta begagnade G4 för ca 4000 och tjäna ytterligare 2000. Lycka till.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidköp nu eller sedan?
Tillbaka
Topp