Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor all mountain + hantera litet barn med
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pAcmAn1" data-source="post: 1143952" data-attributes="member: 80820"><p>Samma anledning för mig. Behövde ett par för att åka med dottern som bara vill köra pist.</p><p>Utökade garderoben med ett par Blizzard Rustler 9.</p><p>94 i midjan och funkar riktigt bra i pist och uppkörd sådan och kul att carva eller bara slöåka med. Har provat offpist med den också och det fungerar helt ok även om jag då hellre föredrar något av mina bredare par.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pAcmAn1, post: 1143952, member: 80820"] Samma anledning för mig. Behövde ett par för att åka med dottern som bara vill köra pist. Utökade garderoben med ett par Blizzard Rustler 9. 94 i midjan och funkar riktigt bra i pist och uppkörd sådan och kul att carva eller bara slöåka med. Har provat offpist med den också och det fungerar helt ok även om jag då hellre föredrar något av mina bredare par. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor all mountain + hantera litet barn med
Tillbaka
Topp