Skidor behövs snabbt

joelhansson

Ny medlem
Skidor behövs snabbt
Hej,
Jag skulle behöva lite hjälp med att fixa ett par bra twintips som fungerar bra offpist och i parken .
- Nuvarande skidor: bara gamla men dom är försmå :P
- Vikt:cirka 60 kr
- Längd: cirka 165
- Åkstil: Park och offpist mest en såklart lite vanlig utför :P
- Erfarenhet: Har åkt skidor och snowboard sen jag var 4-5 så kan det men har inte kört skidor på några år så mycket så är lite ring rosting så skulle behöva ett par bra men ändå för inte en nybörjare men som funkar helt okej och jag kan ha ett tag :D
Pjäksor,bindingar: skulle behöva pjäksor storlek 43-44 också :D samt ett par bra bindignar :D

Skulle vara bra att man kunde köpa skidorna i åre, är lite sent ute nu och ska upp dit på söndag och hinner inte i sthlm före dess.

Om någon har ett begangnat par skulle det också funka dock bara om ni bor i åre eller närheten.

Tack och hej / joel hansson

Skidor behövs snabbt
hur dyra tänkte du dig?
J.O pro model är sjukt sköna i hopp men vet inte i offpist, sen mojo bindningen som följer med är ju bra! :)
fasst dom kostar typ runt 5500 - 6000 i butik, men med mojo 11 bindning på www.skistore.se kostar dom 4700 :)

Skidor behövs snabbt
pjäxor: salomon spk kreation ca 3000kr
skidor:scratch bc...pris?....vet inte riktigt...pro eller sprayer fs-bc är billigare med fullt fungerande bindning, typ axium.....helt ok;)

Skidor behövs snabbt
Jo jibber skulle du vara jätte shyst och kunna ge mig en link på dom där grejerna skulle hjälpa ganska mycket :P för när jag söker får jag inte fram något :P

Tillbaka
Topp