Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Skidor - Dubbel backflip
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Palmborg" data-source="post: 478443" data-attributes="member: 73490"><p>inte för att jag kan det menmen. du lär ju ha en ganska fet kick, och helst mjuk landning, innan du bemästrar den.</p><p>bygg en bc kick och träna i ?</p><p>du gör väl antagligen som i en ''vanlig'' backflip. fast drar i mer med armarna.</p><p>sen får du väl tajma flygturen medans du är i luften. alltså, om du får för mycket spin på första volten så är det väl bara att sträcka lite på dig för att minska på farten. och om du får för lite så är det bara att kupa ihop dig med nån safetygrab och hoppas på det bästa. </p><p></p><p>men vad vet jag som inte ens kan ''vanlig'' backflip? [;</p><p></p><p>lycka till, och vänta på dom som rättar mig ;D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Palmborg, post: 478443, member: 73490"] inte för att jag kan det menmen. du lär ju ha en ganska fet kick, och helst mjuk landning, innan du bemästrar den. bygg en bc kick och träna i ? du gör väl antagligen som i en ''vanlig'' backflip. fast drar i mer med armarna. sen får du väl tajma flygturen medans du är i luften. alltså, om du får för mycket spin på första volten så är det väl bara att sträcka lite på dig för att minska på farten. och om du får för lite så är det bara att kupa ihop dig med nån safetygrab och hoppas på det bästa. men vad vet jag som inte ens kan ''vanlig'' backflip? [; lycka till, och vänta på dom som rättar mig ;D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Skidor - Dubbel backflip
Tillbaka
Topp