Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidor för en säsong i whistler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 131833" data-attributes="member: 14475"><p>hendryx vet jag inte supermkt om men dom verkar bra, däremot tror jag inte på en skida med så mkt smalare tail en nos... man måste kunna åka fakie oxå, en del av skidåkningen...</p><p>vill du bestämma grejor på din skida så kolla in capitalskis.com eller va d nu e, han bor i whistler typ... fråga mig om du undrar mer om dom.</p><p></p><p>annars skulle jag säga en bred twin</p><p>nya bc, vilket verkar bli min nästa skida</p><p>seth vicious, kompisar kör på den o älskar den</p><p>gotama, är mer puder än park men har kompisar som kör den mittmonterad och 190 i parken</p><p></p><p>maiden e nog för stor o klumpig men otroligt mjuk oxå, den e mer gjord för 189 än 179 känns det som men vill du åka fakie i puder och åka gungande när det är orört så välj den, har inte provat den men tror inte på pist o parkegenskaper när den e så bred o otroligt mjuk</p><p></p><p>/Gustav</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 131833, member: 14475"] hendryx vet jag inte supermkt om men dom verkar bra, däremot tror jag inte på en skida med så mkt smalare tail en nos... man måste kunna åka fakie oxå, en del av skidåkningen... vill du bestämma grejor på din skida så kolla in capitalskis.com eller va d nu e, han bor i whistler typ... fråga mig om du undrar mer om dom. annars skulle jag säga en bred twin nya bc, vilket verkar bli min nästa skida seth vicious, kompisar kör på den o älskar den gotama, är mer puder än park men har kompisar som kör den mittmonterad och 190 i parken maiden e nog för stor o klumpig men otroligt mjuk oxå, den e mer gjord för 189 än 179 känns det som men vill du åka fakie i puder och åka gungande när det är orört så välj den, har inte provat den men tror inte på pist o parkegenskaper när den e så bred o otroligt mjuk /Gustav [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidor för en säsong i whistler
Tillbaka
Topp