Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor för svenska förhållanden, med mina krav
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 387220" data-attributes="member: 33485"><p>Med dina val du har nu skulle jag välja M88 i antingen 175 eller 186 beroende på vilka egenskaper du uppskattar och vart du vill att skidorna ska gå bäst.</p><p></p><p>Ang. bindningsval tycker jag inte att du ska ge dig på över DIN 14 om du inte har koll på vad det handlar om, det är mycket som kan gå käpprätt... Kolla på Salomon 914 Lab, ett mellanting mellan 914 och 916 - starkare konstruktion än 914 men knävänligare fjäder än 916.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 387220, member: 33485"] Med dina val du har nu skulle jag välja M88 i antingen 175 eller 186 beroende på vilka egenskaper du uppskattar och vart du vill att skidorna ska gå bäst. Ang. bindningsval tycker jag inte att du ska ge dig på över DIN 14 om du inte har koll på vad det handlar om, det är mycket som kan gå käpprätt... Kolla på Salomon 914 Lab, ett mellanting mellan 914 och 916 - starkare konstruktion än 914 men knävänligare fjäder än 916. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidor för svenska förhållanden, med mina krav
Tillbaka
Topp