Skidor fron USA

cool_cats

Ny medlem
Skidor fron USA
Jag e en utbytes student i USA och har planerat att kopa ett par skidor har. JAg har hort att det e ratt so billigt o de har monga softa marken. Har ni nogot tips po vad man ska kopa som inte e so vanligt i Sverige och e javligt cooola??? JAg har tankt po Armada, Line eller K2 Public Enemy, men vet inte riktigt. Om ni har nora tips so beratta! Sag ockso om ni vet priset po dem ungefar!

Jag bor utanfor Pittsburgh, sjalvklart e det ett plus om ni vet nogra affarer i narheten som saljer softa skidor.

Tack po forhand

Peter

Skidor fron USA
faction, line, db, liberty mm har dock aldrig åkt på nån av dessa.

Skidor fron USA
jo, som sagt så köper man ju skidor för att dom är coola och för att vara lika häftig som tanner hall.... eller inte!
köp som sagt dom skidor som du tycker är sköna att åka på... allt annat är vansinne...som att köpa kondomer fast du inte har en kuk....eller nåt, hmmm

Skidor fron USA
^ jag tror mer på ironi än allvar.
men helt allvarligt så skulle det va kul med skidor som ingen har, sen om man vill va cool eller inte, eller att sitta o kritisera det är upp till var o en.

Skidor fron USA
Men vissa vill inte ha samma skidor som alla G33ks har...
så då söker man sig till dom lite ovanliga skidorna..
man vill ju inte åka på skidor som varenda sopa åker på..

//köp något tufft...

Skidor fron USA
försök kolla upp drake boinay skidor, eller dbskis även kallade. kolla på dbskis.com. deras puder monster tabula rosa med hela 118mm midja och en sjuk 142mm nos borde väl vara nått. pris med frakt till sverige går på ca. 7 papp.
kolla vad du kan ta hem den för.
mvh christian

Skidor fron USA
men om han nu har funderat på public enemyn så ska han väl knappat gå och köpa ett par tabla rosa??? skillnaden är ju för fan enorm...

Tillbaka
Topp