skidor!!!hjälp!!

skidor!!!hjälp!!
Scott p2 grymma freestyle skidor...lätta som in i norden, jävligt snygga är dem också

skidor!!!hjälp!!
jag köpte mina nya scratch på team sportia i västerås där jag lyckades få ett bättre pris eftersom de int fick sålt så många. Jag har nu åkt på dem och de är jävligt sköna.

/KronaN

skidor!!!hjälp!!
jag tycker att armada är stört snygga. och att scratch är sköna. Det verkar som att Atomic tweak ,salomon 1080 och head madtrix rekomenderas starkt.
jag har varit inne på recsenionerna men jag får inte riktigt nåra bestämda resultat på skidorna.
//adam

skidor!!!hjälp!!
Jag har tre goda råd till dig när du ska köpa nya skidor: TESTA, TESTA, TESTA!
Det finns inget bättre sätt att hitte ett par skidor som passar bra för en själv! Tips i all ära, men ett par skidor som passar tokbra för en människa kan vara rena pesten för den andra. Leta rätt på nått testcenter eller be att på testa ett par skidor i butiken. I de flesta skidbutiker kan man alltid få testa skidorna.
/David

skidor!!!hjälp!!
Hallå där!..
jag har själv ett par Head Mad_Trix utav årets modell.. riktigt sköna, men aningen hårda.. om du vill ha ett par bra, snygga, sköna... hårda skidor.. köp K2 Public Enemy, men köp till en annan bindning.. den som sitter på¨är en Atomic bindning och är värdelös.. men om du vill ha ett par som jag tror riktigt mkt på, och utav vad jag har hört är ett par bra skidor så köp Ross Scratch.. de är tillräckligt mjuka och bra i park som pist..

Tillbaka
Topp