Skidor i Globen?

Skidor i Globen?
Nej det kommer inga skidor till globen. Däremot kommer det en massa skidåkare med skidor på fötterna som ska snurra runder inne i globen.

Det lär stå på freeride när det händer, annat fall får du kika in www.megaevents.com...

Skidor i Globen?
Jasså, megaevents har konkat? Nähä då blir det kanske ingen "kungen av kulan" (jätteKUL)...

Å andra sidan så kunde tävlingen varit lite hetare senast... En enorm backe men ingen hoppade ju så värst högt över snön! Nää den enda grabben med hår på bröstet var ju Laurent Favre som åkte med ändan först under hela tävlingen!

Skidor i Globen?
ahhahaha...jag skämta om slitz..
men TURBONEGRO ÄGER FETT!!!!!!!!! Så här har du en som tycker om både bandet och namnet! En turbojugend!

Skidor i Globen?
som det ser ut är ingen intresserad av att fortsätta med globen, men tur är ju ändå att burton fortsätter trots att de låg under megaevents vingar.
/M

Skidor i Globen?
Synd om expot försvinner. För oss som inte är insatta branschmän är expot väldigt unikt. Att få chansen att prata med så många olika leverantörer och branschfolk på ett och samma ställe är (tyvärr) alldeles för ovanligt.

Skidor i Globen?
nej det blir inget..ok, fattat..nej nu va jag hård!!! bara skämta
men svaret är nej, eftersom att mega har gått i konkurs så blir det inget, och att åkarna inte har fått reda på något, och det borde de ha fått om de skulle bli något, och varken jon eller jacob visste något!!!

Skidor i Globen?
Är ni säkra på att de inte bara är megascene som konkat, och att megaevents finns kvar?
Vet att Nokia va väldigt nöja förra året och täckte upp alla förluster som megaevent gjorde på biljett-intäckter..

Skidor i Globen?
Företaget Megaevents som bl.a. anordnat wakeboardfestivalen i Grebbestad (där jag jobbat) gick i konkurs förra veckan efter flera miljoner i skuld. Mycket just pga förra årets spaktakel i Globen. Det är ganska kul att de också har bokat globen under samma helg 3 år framöver... Jag tror inte ni ska hoppas på att det kommer bli någn bigjumptävling i Globen kommande år.

Skidor i Globen?
ja satt och läste i Onboard och där står det att det kommer att vara
"Mega Star Weekend" -stockholm, sverige 13-14 nov.
vidare står det: efter förra årets återupplivning av denna stora inomhustävling, kommer förhoppningsvis 2004 års tävling att attrahera ännu fler proffsåkare och besökare....

men ja vet inte...

Skidor i Globen?
Ja se på fan. Men blir det både skidåkare och brädåkare eller?
Tja, blir det av så lär man ju få läsa om det på den här sidan...

Skidor i Globen?
Ni tror inte att det skulle finnas lite mer information och reklam för spektaklet om det verkligen var något på gång om si sådär 3-4 veckor?

Strax innan Megascene kånkade hade jag kontakt med en av killarna som ansvarade för Mega Expo. Han sade att de inte skulle köra någon event i år utan satsade på 2005 istället. Nu lär det väl inte bli något då heller.

Skidor i Globen?
Faan..Skulle gärna se ett event,Min syrra var å såg de å bragga som fan. Så dom har konkat. Vittou. Såg ju fram mot skiten. Fick dom inget för biljetterna?

Tillbaka
Topp