Skidor i Halfpipe OS 2014

Förut tyckte jag det var dålig att halfpipe ville vara med i OS, men nu bryr jag mig inte. Halfpipeåkarna är redan gymnaster och det är no turning back så att säga. Så då kan de lika gärna vara med och ta fuktansvärt seriöst på det hela i OS!

hyllengren sa:
Förut tyckte jag det var dålig att halfpipe ville vara med i OS, men nu bryr jag mig inte. Halfpipeåkarna är redan gymnaster och det är no turning back så att säga. Så då kan de lika gärna vara med och ta fuktansvärt seriöst på det hela i OS!
Men en sådan som Duncan Adams då?

Mr-Dr sa:
hyllengren sa:
Jag har ingen aning om vem Duncan Adams är, känner igen namnet, men inte mer. men det är klart det finns killar med bra stil som kör halfpipe, de blir bara färre och färre. För ignen kan ju neka till att halfpipe blivit mer och mer gymnastinriktat. Även om vissa av killarna har bra stil så fort de kommer ut ur pipen...

Synd att de är halfpipe som diskuteras. Inte så roligt att kolla på och som sagt är det mer och mer gymnastik i det.
In med slopestyle istället! Roligare att kolla på och bättre för sporten.

hyllengren sa:
Mr-Dr sa:
hyllengren sa:
Jag har ingen aning om vem Duncan Adams är, känner igen namnet, men inte mer. men det är klart det finns killar med bra stil som kör halfpipe, de blir bara färre och färre. För ignen kan ju neka till att halfpipe blivit mer och mer gymnastinriktat. Även om vissa av killarna har bra stil så fort de kommer ut ur pipen...
Duncan Adams är han som kom 5a i x-games pipen nu här senast. Han körde mycket 1or och en och annan zerospin (om jag inte missminner mig).
Givetvis hade han inte haft en chans om en 1a plats, gentemot dubbelcorkarna. Men det finns i alla fall något litet som tyder på att det kan ske en stilbedömning i pipe.

No offence! Jag håller med dig, i det du säger.

Tillbaka
Topp