First Drop Nytt skidklädesmärke

• Trådstartare Trådstartare Pizzaaugust
  • Start datum Start datum
jag har nyss fått min jacka, är grymt nöjd! sjukt clean! det är en xl och går ner till knäna ( Jag är 170 )
den totala kostnaden för mig vart 2400 ( men då var vi 2 stycken som köpte där ifrån och delade på frakten! ) :)

riktigt snyggt ställ, men hur kan dom ha en ficka där drag kedjan går? ;s
bara jag som tänkte tycker det verkar konstigt? xD

tiibbe sa:
felix sa:
tiibbe sa:
riktigt snyggt ställ, men hur kan dom ha en ficka där drag kedjan går? ;s
bara jag som tänkte tycker det verkar konstigt? xD
Kardborre eller knappar...
aha men fickan sitter ju fortfarande ivägen väl? man kan väl inte dela fickan på mitten? xD
tror snarare att fickan är "löstagbar" från ena sidan, precis som felix sa med kardborre eller knappar..

Senast ändrad:
En fråga... när du går på "purchase" på deras hemsida så står det att du kan köpa "XL PURPLE", har inte sett någon bild på den, så hur vet man vad man köper?

suit.jpg

"We have a super limited purple and pink 'team' suit that is now available"

Senast ändrad:
jag måste ändå tycka att det låter lite konstig att jackan skulle vara 93 cm, har beställt svarta och på hemsidan skriver dom if your 5'9-6'5 tall and want baggy get the xl! jag har beställt i xl och jag är 175 och på sidan står det att om man vill ha baggy ska man vara 6'5 (169cm) lång tror ni jag borde ha tagit xl tall?

Om du redan beställt så ser du väl.^

Och fraktkostnaderna berodde väl på att han fixat deals med typ Fedex.
Väldigt tråkigt.

love4k3rstrom sa:
jag måste ändå tycka att det låter lite konstig att jackan skulle vara 93 cm, har beställt svarta och på hemsidan skriver dom if your 5'9-6'5 tall and want baggy get the xl! jag har beställt i xl och jag är 175 och på sidan står det att om man vill ha baggy ska man vara 6'5 (169cm) lång tror ni jag borde ha tagit xl tall?
tror du räknar gal1? XL tall är 106 cm och skulle nästan gå till knäna på mig som är 190 cm

"169 cm = 5' 6.5""

love4k3rstrom sa:
jag måste ändå tycka att det låter lite konstig att jackan skulle vara 93 cm, har beställt svarta och på hemsidan skriver dom if your 5\'9-6\'5 tall and want baggy get the xl! jag har beställt i xl och jag är 175 och på sidan står det att om man vill ha baggy ska man vara 6\'5 (169cm) lång tror ni jag borde ha tagit xl tall?
en person som är 6\'5 är bra precis 2 meter

Martiiin sa:
love4k3rstrom sa:
tror du räknar gal1? XL tall är 106 cm och skulle nästan gå till knäna på mig som är 190 cm

"169 cm = 5' 6.5""
jag är 170 och har XL, jackan slutar ovanför knäskålarna! :D

BIG_Mac sa:
Martiiin sa:
larssaa sa:
helvete vad cleana hoodies speciellt den lila gula. vad kostar hoodien inkl frakt, tull?
825:- med frakt utan tull.
OFTA FRAKTEN KOSTAR MED ÄN TRÖJAN! WTF? och sen borde det ju inte vara någon tull ,då värdet är under 500 kr! GAaah
EDIT: Såg nu att du hade rätt... Sjukt kasst!
utan tullavgift blir det endast om paketet är märkt gift och värdet är under 500.
frakten var sjukt dyr om den stämmer ??!!??!!. ja brukar betala högst 400 när polaren skickar grejor från usa

nillen sa:
Martiiin sa:
love4k3rstrom sa:

"169 cm = 5' 6.5""
jag är 170 och har XL, jackan slutar ovanför knäskålarna! :D
najs:) då kanjag vara lugn:)

No-Name sa:
love4k3rstrom sa:
jag måste ändå tycka att det låter lite konstig att jackan skulle vara 93 cm, har beställt svarta och på hemsidan skriver dom if your 5\'9-6\'5 tall and want baggy get the xl! jag har beställt i xl och jag är 175 och på sidan står det att om man vill ha baggy ska man vara 6\'5 (169cm) lång tror ni jag borde ha tagit xl tall?
en person som är 6\'5 är bra precis 2 meter
men nillen skriver ju att han är 170 och att jackan inte ens går till knäna)

kSelbekk sa:
emilsund sa:
Är det någon som beställt Hoodien och/eller T-shirt?
Hur känns dom? Gedigna? Hur är kvalitén på tyget? Har ju klagats en del på tyget på jackorna..
jag har en hood och jag tycker den är fett skön:D men luvan skulle kunna vara lite större:P
Jag har en lila och gul hood och skulle vilja säga att kvaliten inte är den bästa och den ser lite "hemmasydd" ut men jag gillar den endå :) köpte den när jag var i USA och då var det inte så dyrt. Men tveksamt om den är värd 800-900 kr som någon sa att den kostade om man beställde till Sverige.

Tillbaka
Topp