feeelixfreey
Ny medlem
First Drop Nytt skidklädesmärke
sjukt cleeant ställ!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Måste hålla med där. Blir kul om det dyker upp lite fler färger för oss vanliga dödliga också :PNiklas-Borg sa:LJ Strenio kör för first drop!
Hans röd/grå ställ på winterjam var riktigt cleant![]()
Tullkostnaden är 37% av priset inkl. frakt.rasha sa:ca hur mycket tror ni frakt + tull kommer kosta? är det ca 500kr?
Men kolla länken gdi, firstdropouterwear.comabbe-ski sa:vilken hemsida kan man köpa kläderna ifrån och hur mycket kostade bara byxorna?
massa pengar, kommer inte ihåg vad det vart. har räknat ut det. inte värt det iaflarssaa sa:helvete vad cleana hoodies speciellt den lila gula. vad kostar hoodien inkl frakt, tull?
825:- med frakt utan tull.larssaa sa:helvete vad cleana hoodies speciellt den lila gula. vad kostar hoodien inkl frakt, tull?
Kardborre eller knappar...tiibbe sa:riktigt snyggt ställ, men hur kan dom ha en ficka där drag kedjan går? ;s
bara jag som tänkte tycker det verkar konstigt? xD
aha men fickan sitter ju fortfarande ivägen väl? man kan väl inte dela fickan på mitten? xDfelix sa:Kardborre eller knappar...tiibbe sa:riktigt snyggt ställ, men hur kan dom ha en ficka där drag kedjan går? ;s
tror snarare att fickan är "löstagbar" från ena sidan, precis som felix sa med kardborre eller knappar..tiibbe sa:aha men fickan sitter ju fortfarande ivägen väl? man kan väl inte dela fickan på mitten? xDfelix sa:Kardborre eller knappar...tiibbe sa:riktigt snyggt ställ, men hur kan dom ha en ficka där drag kedjan går? ;s
det är "magnetknappar" rikigt smart och smidigt!mmarcus sa:tror snarare att fickan är "löstagbar" från ena sidan, precis som felix sa med kardborre eller knappar..tiibbe sa:aha men fickan sitter ju fortfarande ivägen väl? man kan väl inte dela fickan på mitten? xDfelix sa:Kardborre eller knappar...
OFTA FRAKTEN KOSTAR MED ÄN TRÖJAN! WTF? och sen borde det ju inte vara någon tull ,då värdet är under 500 kr! GAaahMartiiin sa:825:- med frakt utan tull.larssaa sa:helvete vad cleana hoodies speciellt den lila gula. vad kostar hoodien inkl frakt, tull?
tror du räknar gal1? XL tall är 106 cm och skulle nästan gå till knäna på mig som är 190 cmlove4k3rstrom sa:jag måste ändå tycka att det låter lite konstig att jackan skulle vara 93 cm, har beställt svarta och på hemsidan skriver dom if your 5'9-6'5 tall and want baggy get the xl! jag har beställt i xl och jag är 175 och på sidan står det att om man vill ha baggy ska man vara 6'5 (169cm) lång tror ni jag borde ha tagit xl tall?
en person som är 6\'5 är bra precis 2 meterlove4k3rstrom sa:jag måste ändå tycka att det låter lite konstig att jackan skulle vara 93 cm, har beställt svarta och på hemsidan skriver dom if your 5\'9-6\'5 tall and want baggy get the xl! jag har beställt i xl och jag är 175 och på sidan står det att om man vill ha baggy ska man vara 6\'5 (169cm) lång tror ni jag borde ha tagit xl tall?
jag är 170 och har XL, jackan slutar ovanför knäskålarna! :DMartiiin sa:tror du räknar gal1? XL tall är 106 cm och skulle nästan gå till knäna på mig som är 190 cmlove4k3rstrom sa:jag måste ändå tycka att det låter lite konstig att jackan skulle vara 93 cm, har beställt svarta och på hemsidan skriver dom if your 5'9-6'5 tall and want baggy get the xl! jag har beställt i xl och jag är 175 och på sidan står det att om man vill ha baggy ska man vara 6'5 (169cm) lång tror ni jag borde ha tagit xl tall?
"169 cm = 5' 6.5""
utan tullavgift blir det endast om paketet är märkt gift och värdet är under 500.BIG_Mac sa:OFTA FRAKTEN KOSTAR MED ÄN TRÖJAN! WTF? och sen borde det ju inte vara någon tull ,då värdet är under 500 kr! GAaahMartiiin sa:825:- med frakt utan tull.larssaa sa:helvete vad cleana hoodies speciellt den lila gula. vad kostar hoodien inkl frakt, tull?
EDIT: Såg nu att du hade rätt... Sjukt kasst!
najsnillen sa:jag är 170 och har XL, jackan slutar ovanför knäskålarna! :DMartiiin sa:tror du räknar gal1? XL tall är 106 cm och skulle nästan gå till knäna på mig som är 190 cmlove4k3rstrom sa:jag måste ändå tycka att det låter lite konstig att jackan skulle vara 93 cm, har beställt svarta och på hemsidan skriver dom if your 5'9-6'5 tall and want baggy get the xl! jag har beställt i xl och jag är 175 och på sidan står det att om man vill ha baggy ska man vara 6'5 (169cm) lång tror ni jag borde ha tagit xl tall?
"169 cm = 5' 6.5""
men nillen skriver ju att han är 170 och att jackan inte ens går till knäna)No-Name sa:en person som är 6\'5 är bra precis 2 meterlove4k3rstrom sa:jag måste ändå tycka att det låter lite konstig att jackan skulle vara 93 cm, har beställt svarta och på hemsidan skriver dom if your 5\'9-6\'5 tall and want baggy get the xl! jag har beställt i xl och jag är 175 och på sidan står det att om man vill ha baggy ska man vara 6\'5 (169cm) lång tror ni jag borde ha tagit xl tall?
Hmm typ som den här??D_K sa:De skulle funits ett röt/vit,de skulle va cleant som f*n.
Jag har en lila och gul hood och skulle vilja säga att kvaliten inte är den bästa och den ser lite "hemmasydd" ut men jag gillar den endåkSelbekk sa:jag har en hood och jag tycker den är fett skön:D men luvan skulle kunna vara lite större:Pemilsund sa:Är det någon som beställt Hoodien och/eller T-shirt?
Hur känns dom? Gedigna? Hur är kvalitén på tyget? Har ju klagats en del på tyget på jackorna..